Nyheter september 2019

PowerOffice Go
Del artikkel:

Nyheter september 2019

PowerOffice Go er oppdatert med mange nyheter og forbedringer:

Regnskap

  • Mulighet for å koble reskontrokonto til kredittkortfunskjonaliteten.
  • Mulighet for svartelisting av leverandører.
  • Felt for bestillingsnummer, kontraktsnummer og beskrivelse i reskontrobilagene inngående faktura/kreditnota.

Lønn

  • Mulighet for utbetaling av lønn når Altinn er nede og det ikke kommer tilbakemelding på A03: Utbetalingsfil genereres og legger seg til «betaling venter på autorisasjon». A03 vil stå med status «prøv igjen». Lønnskjøringen fullføres når knappen «prøv igjen» gir tilbakmelding på A03.
  • Ny kode for rapportering av arbeidstidsordning, «andre skift-/turnusordninger (andre skift)», er lagt til i lønnsinnstillingene.
  • Ny validering ved registrering av permisjon høyere enn 100% permisjon.
  • Legges det til flere bankkontoer på ansattekortet, så skal bankkontoen det er lønnskjørt mot fortsatt stå som lønnskonto inntil dette endres via ansattekortet.
  • Det settes ikke startdato ved oppretting av type arbeidsforhold «pensjon eller andre ytelser uten arbeidsforhold». Er haken for «ferdig rapportert» på i ansattekortet så er arbeidsforholdet «inaktivt» i rapporten «arbeidsforhold».
  • Kolonne som viser ansattenummer i lønnsutkastet er lagt til.

Prosjekt

  • Gjennomsnittlig timepris og fakturerbart beløp utbedret i alle timerapporter.
  • Standard prosjekt kan legges på kundekortet. Faktura opprettet vil da automatisk opprettes med standardprosjekt valgt.

Dokumentsenter

  • Mulighet å tagge dokumenter med år og periode gjennom filteret før dokumentet lastes opp. I dokumentsenteret i Quality kan dette utvides med tagging mot oppgavenavn.

API

  • Mulighet for å periodisere fakturalinjer sendt inn via API
  • Mulighet for å registrere timepriser ved innsending av timer via API

Integrasjoner (Oversikt over alle integrasjoner i Go finner dere her: Utvidelser)

  • Direkte onboarding med Buffer.
    Buffer er finansiering basert på utestående fakturaer, altså fakturaer bedriften har sendt ut og venter på at kundene skal betale. Bedriften trenger ingen annen sikkerhet enn fordringene, og får en tilgjengelig låneramme basert på vår automatiske analyse av regnskapet.
  • Direkte remittering og automatisk bankavstemming med alle de 66 bankene i EIKA Alliansen.
  • Automatisk bankavstemming med Nordea.
  • Direkteintegrasjon med elektronisk kjørebok – Autogear.
    Med integrasjonen kan man nå enkelt sende nøkkeltall for kjøregodtgjørelse og firmabilbeskatning varebil klasse 2 direkte fra kjøreboken til Go Lønn.
  • Direkteintegrasjon med skybasert innkjøpssystem – CostTracker.
    Masterdata og regnskapstransaksjoner overføres fra PowerOffice Go og matches mot innkjøpsordre i CostTracker.
  • Direkteintegrasjon med Ongoing Warehouse Management System.
    Ongoing WMS er et lagersystem fokusert på tredjepartslogistikk. Med integrasjonen blir fakturaer automatisk overført fra Go til Onging WMS slik at systemet enkelt kan plukke opp og sende varene.

Mvh,
PowerOffice AS

Klar til å prøve PowerOffice Go?

Publisert 30.09.2019