Hoppet inn i skyene med nytt regnskapssystem
Hoppet inn i skyene med nytt regnskapssystem
Publisert 18.02.2019
Hoppet inn i skyene med nytt regnskapssystem
Hoppet inn i skyene med nytt regnskapssystem
Publisert 18.02.2019
Rush trampolinepark har fire avdelinger spredt over hele landet og åpner snart to nye. For at samarbeidet mellom avdelingene skal fungere best mulig er det viktig at arbeidsoppgavene kan utføres sømløst. – Skybaserte systemer har virkelig vært en revolusjon for arbeidet vårt, sier operativ leder Christine Grieg-Lie.
Vi møter Grieg-Lie i trampolineparken på Søndre Nordstrand en kald morgen i starten av desember. Her finner man en stor hall med trampoliner som innbyr til barnlig glede og gøyale opplevelser for både store og små. Med det samme man kommer inn i hallen, som rommer trampoliner i alle former og fasonger, merker man den: Lysten til å hoppe.
– Velkommen! Skal vi gå og hoppe litt, spør en smilende Grieg-Lie i det hun møter oss i døren.
Et tilbud for alle
Trampoliner er tilnærmet synonymt med å ha det morsomt. Slik var det også for gründeren bak Rush, Petter Haagaas. Han ble inspirert til å starte den første trampolineparken etter at sønnen hans hadde vist han filmer fra trampolineparker andre steder i verden. Haagaas syns rett og slett at trampolineparker så veldig gøy ut.
– At folk skal ha det gøy er selve fundamentet for trampolineparkene, forteller en engasjert Grieg-Lie i det vi begynner å hoppe oss gjennom parken.
Selv hopper hun mer enn gjerne på trampolinene i parken og forteller at Rush-parkene på den måten blir verdens hyggeligste arbeidsplass.
– Jeg stortrives på jobb, sier hun smilende mens hun tar noen hopp på en av de mest spretne trampolinene i parken.
Selv om Grieg-Lie liker å tilbringe tid i parken er det ikke her hun bruker det meste av arbeidstiden sin. Som operativ leder har hun nemlig ansvar for å koordinere driften i alle parkene til Rush. For å sikre at koordineringen og samarbeidet mellom parkene går best mulig er Grieg-Lie avhengig av gode arbeidsverktøy. Et av dem er regnskapssystemet PowerOffice Go.
Vi opplever PowerOffice som veldig brukervennlig. Vi kan nå i mye større grad enn tidligere sammenligne driften i parkene våre. Vi kan trykke oss ned på detaljnivå og se på billagene. Tilgjengeligheten er utrolig. Tallene er tilgjengelig stort sett hvor vi vil og når vi vil, fremholder Grieg-Lie engasjert.
Grieg-Lie er også mye på reise og fra januar 2019 skal hun også ta i bruk reiseregningssystemet til PowerOffice Go.
– Til nå har vi håndtert reiseregninger på gammelmåten og det er jo utvilsomt dumt når vi har de gode mulighetene som vi faktisk har med PowerOffice, forteller hun.
Hoppende enkelt
Vi fortsetter vår ferd gjennom parken og setter oss ved et av kafebordene på et utkiksplatå hvor man har god oversikt over det meste av parken.
– Vi anbefaler selvsagt alle våre besøkende å hoppe, men det er ikke alle som våger å kaste seg ut i det og da kan man i stedet sitte her og nyte mat og drikke. Kunden skal være i fokus og skal ha en opplevelse som passer hans eller hennes ønske uansett. Det handler om kundeservice, forteller den operative lederen.
Grieg Lie opplever også at PowerOffice utmerker seg på kundeservice.
– Om man har spørsmål utmerket også de seg spesielt på kundeservice. De er veldig raske med å komme tilbake med hjelp og veiledning. Det er hoppende enkelt, sier hun og smiler.
Den operative lederen ser også andre likheter mellom Trampolineparken og PowerOffice.
– Jeg opplever at både vi og PowerOffice er innovative og tilpasningsdyktige på det vi driver med, avslutter hun.