Om Severa
Gir deg full kontroll på alle faser av prosjektet. Det er et oversiktlig og skybasert prosjektstyringsverktøy, tilpasset web, mobil og nettbrett. Systemet er en komplett løsning som sparer deg og dine kolleger for tid, og gir full oversikt og kontroll på ressurser, tidsbruk og økonomi.
Les mer på https://abacus-it.no/prosjektstyring/
Dette gjør integrasjonen:
- Overfører og oppdaterer grunndata og transaksjoner i begge systemer.
- Integrasjonen til PowerOffice Go er sømløs. Den overfører relevante grunndata og transaksjoner mellom Severa og PowerOffice Go.
Valgt masteroppsett definerer i hvilket system grunndata opprettes og vedlikeholdes:
- * Kunder | Valgfri retning |
- * Prosjekter | Valgfri retning |
- * Avdeling | Severa |
- * Produkter | Severa |
- * Ansatte | Severa |
Severa har støtte for følgende funksjoner:
- Salg/CRM
- Prosjektadministrasjon
- Ressursplanlegging
- Timeregistrering
- Fakturering
- Rapportering og innsikt
- Faktura sendes ut fra PowerOffice Go. Oppdatering av betalingsstatus fra PowerOffice Go til Severa gjør at man har full kontroll på inntekter og kostnader i sanntid