Om Provet Cloud
Provet Cloud er et brukervennlig programvare for administrasjon av veterinærpraksis som hjelper brukere å spare tid og fokusere på det som betyr mest – å ta vare på pasientene og utvide virksomheten. Og vi har flere integrasjoner som forenkler din arbeidsdag.
iizy har integrasjon med Provet Cloud som passer for alle som bruker dette veterinærsystemet og som ønsker å automatisere flere av de manuelle prosessene og bli mer effektiv og mindre personavhengig.
Dette gjør integrasjonen
- Automatisk overføring av fakturaer til regnskapssystemet iizy henter automatisk fakturaer fra Provet Cloud og genererer regnskapsbilag som importeres i regnskapssystemet. Dette gjøres basert på kontoplanen i Provet Cloud. Betalinger som registreres i Provet Cloud blir også overført til regnskapssystemet, og postert der i henhold til den betalingsform som er benyttet. Nye kunder blir samtidig opprettet og eksisterende kunder blir oppdatert.
- Automatisk registrering av betalinger i Provet Cloud For å holde enklest mulig oversikt over hvilke kunder som har betalt kan iizy automatisk oppdatere betalingsstatus på fakturaene ved å lese inn KID-betalinger (CAMT/OCR) fra banken direkte inn i Provet Cloud.
- Full fakturadistribusjon fra Provet Cloud slik at du kan sende EHF-fakturaer til alle som ønsker å motta i det formatet.