Om Klarna
Med Klarna (https://www.klarna.com/no/bedrift/) får flere kunder som kjøper mer, og gjør det oftere. Når kunden blir godkjent hos Klarna får du alltid betalt med en gang, mens kundene betaler på et senere tidspunkt. En enkel integrasjon i din eksisterende kasseløsning betyr at du kan komme i gang på kort tid.
Dette gjør integrasjonen:
- Automatisk postering av oppgjørsfiler fra Klarna til Poweroffice Go
- Du kan velge om bilag overføres til Import område eller direkte til hovedbok.
- Har du nettbutikk kan vi matche innbetalinger Klarna automatisk mot bilag fra nettbutikken.
I samarbeid med dere setter vi opp hvilke konti utbetalinger, gebyrer og transaksjoner skal føres på.
Onboarding:
Integrasjonen aktiveres som emonkey - import i Go
Forutsetninger for bruk:
Krever Klarna konto og api nøkkel
Datatyper som synkroniseres
- Bilag via import område
Så ofte synkroniseres data:
Daglig
Integrasjonen er utviklet og driftet av Emonkey
Org.nr: 912899586
Hjemmeside: https://www.emonkey.no/
Support: support@emonkey.no
Telefon support: 46500015