Huma er det eneste HR-systemet med integrasjon med Poweroffice Go. Det gjør at du kun trenger å jobbe i et system for å kjøre lønnsutbetalinger.

Om Huma

Huma er et HR-system som er enklere å bruke og enklere å like. Rett og slett fordi det sentrerer seg rundt den viktigste ressursen på jobben din - folka.

  • Onboarding
  • Arbeidskontrakter
  • Kompetanse
  • Nyheter
  • Fravær
  • Utstyr
  • Og masse mer!

Dette gjør integrasjonen:

  • Du legger inn de ansatte og avdelinger fra Poweroffice Go til Huma eller omvendt
  • Synkroniser alle de ansatte
  • Logg inn på Huma, gå til systeminnstillinger, trykk på integrasjoner og Poweroffice Go, og koble til og legg inn nøkkelen fra Poweroffice Go.
  • Sånn - nå trenger du bare å holde på med lønnsutbetalinger i et system

Onboarding:

For å komme i gang med integrasjonen må du logge deg inn på Poweroffice Go, legge til "Huma - enklere HR" som en utvidelse, og hente ut en brukernøkkel (klientnøkkel). Logg deg så inn på din Huma-konto og gå inn på “systeminnstillinger.” Gå videre til “integrasjoner” og “Poweroffice Go” og trykk på “koble til.” Nå må du bare legge inn brukernøkkelen fra Poweroffice Go så er du klar!

Forutsetninger for bruk:

Krever en Huma konto med Business eller Enterprise abonnement

Datatyper som synkroniseres

Masterdata - Ansattdata (navn, telefonnummer, stillingstittel m.m)

Så ofte synkroniseres data:

  • Sammenkoblede brukerprofiler oppdatereres automatisk ved endringer i Huma.
  • Manuell synkronisering kan også aktiveres for å velge data og brukere som skal sammenkobles.

Annen supplerende informasjon:

Integrasjonen er utviklet og driftet av Huma AS

Org.nr: 912159329

Hjemmeside: hu.ma/no/

Support: support@hu.ma

Telefon support: 22559200