Vi har tenkt på deg – ikke bare på tallene
PowerOffice AS ble etablert i 1998. Siden den gang har vi levert brukervennlige økonomisystemer for små og mellomstore bedrifter. Selskapet holder til i Bodø, har 53 medarbeidere fordelt på fire avdelinger.
Overordnede mål
Økt lønnsomhet
Våre løsninger bidrar til økt lønnsomhet. Bedre oversikt gjør at mer blir fakturert og automatisering gir reduserte kostnader.
Alt automatisert
Vi har fokus på å automatisere alle arbeidsprosesser som kan automatiseres. Regnskapet fører seg selv.
God brukeropplevelse
Vi jobber uavbrutt med å skape den gode brukeropplevelsen. Dette gjør vi i samarbeid med kunder og designere.
Forretningsutvikling og marked
Ansvar for merkevarebygging og markeds- og distribusjonskanaler.
Nebojsha Mihajlovski
Direktør for forretningsutvikling
Customer success
Viktige ansvarsområder er kundeoppfølging, support og kursvirksomhet.
Produktutvikling
Viktige ansvarsområder er produktutvikling, design, og drift av våre systemer.
Administrasjon
Ansvar for regnskap og økonomi, personal og lønn, samt daglig ledelse av selskapet.
Kundetilfredshet
sier PowerOffice gir bedre oversikt og forenkler hverdagen
av våre kunder sier PowerOffice er brukervennlig
av menneskene i PowerOffice vil jobbe med deg
Mange kunder i forskjellige bransjer
Siden oppstarten har PowerOffice hatt sterk vekst og vært med på flere lister over hurtigst voksende selskaper, både innenfor og utenfor de norske landegrensene.
I dag har vi på PowerOffice Go 32 000 aktive kunder med over 75 000 brukere omkring i hele landet, og opplever sterk vekst.
Vekst
Fra hovedkontoret i Bodø har vi blikket rettet mot verden. PowerOffice Go er utviklet med tanke på et internasjonalt marked, vi har oversatt systemene våre til svensk, dansk og finsk, i tillegg til engelsk.
PowerOffice er en del av Visma AS.
Ønsker du å være med på laget?
Vi er hele tiden på utkikk etter dyktige og trivelige kollegaer.